Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prostor pro vzájemné učení předškolních pedagogů v rámci dalšího vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896280" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prostor pro vzájemné učení předškolních pedagogů v rámci dalšího vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představit příklad dobré praxe vycházející z realizace projektu OP VVV Podpora vzájemného učení pedagogů MŠ, který dává prostor k dalšímu vzdělávání učitelů mateřských škol, a to prostřednictvím vzájemného učení. Další vzdělávání je postaveno na principech vzájemného učení, realizovaného v rámci měsíčních setkání na vybraných mateřských školách po celé České republice, ale také během tematicky zaměřených workshopů a při absolvování zahraničních a tuzemských stáží. Dále je jednou z klíčových aktivit mezigenerační učení a tvorba metodik. Dílčím cílem textu je představit výsledky pre-testů a post-testů workshopů, kterými jsou Individualizace vzdělávání, Matematická pregramotnost a Formativní hodnocení. Celkem se jedná o informace od 50 učitelek mateřských škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Space for mutual education of pre-school education teachers in their further education (CPD)

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present an example of good practice based on the implementation of the OP VVV project Supporting the mutual learning of kindergarten teachers, which provides space for further education of kindergarten teachers through mutual learning. Further education is based on the principles of mutual learning, carried out during monthly meetings at selected kindergartens throughout the Czech Republic, but also during thematic workshops and foreign and domestic internships. Furthermore, one of the key activities is also intergenerational learning and development of methodologies. The partial aim of the paper is to present the results of pre-tests and post-test from such workshops as Individualization of Education, Mathematical Pre-literacy and Formative Evaluation. In total, there is information from 50 nursery school teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2017

  • ISBN

    978-80-7509-503-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    264-270

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    12. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku