Prostor pro vzájemné učení předškolních pedagogů v rámci dalšího vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896280" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896280 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prostor pro vzájemné učení předškolních pedagogů v rámci dalšího vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit příklad dobré praxe vycházející z realizace projektu OP VVV Podpora vzájemného učení pedagogů MŠ, který dává prostor k dalšímu vzdělávání učitelů mateřských škol, a to prostřednictvím vzájemného učení. Další vzdělávání je postaveno na principech vzájemného učení, realizovaného v rámci měsíčních setkání na vybraných mateřských školách po celé České republice, ale také během tematicky zaměřených workshopů a při absolvování zahraničních a tuzemských stáží. Dále je jednou z klíčových aktivit mezigenerační učení a tvorba metodik. Dílčím cílem textu je představit výsledky pre-testů a post-testů workshopů, kterými jsou Individualizace vzdělávání, Matematická pregramotnost a Formativní hodnocení. Celkem se jedná o informace od 50 učitelek mateřských škol.
Název v anglickém jazyce
Space for mutual education of pre-school education teachers in their further education (CPD)
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to present an example of good practice based on the implementation of the OP VVV project Supporting the mutual learning of kindergarten teachers, which provides space for further education of kindergarten teachers through mutual learning. Further education is based on the principles of mutual learning, carried out during monthly meetings at selected kindergartens throughout the Czech Republic, but also during thematic workshops and foreign and domestic internships. Furthermore, one of the key activities is also intergenerational learning and development of methodologies. The partial aim of the paper is to present the results of pre-tests and post-test from such workshops as Individualization of Education, Mathematical Pre-literacy and Formative Evaluation. In total, there is information from 50 nursery school teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2017
ISBN
978-80-7509-503-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
264-270
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny
Datum konání akce
12. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—