Projektový den s finanční gramotností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896461" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896461 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projektový den s finanční gramotností
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek mapuje a vyhodnocuje výuku finanční gramotnosti nabízenou pro předmět matematika na základní škole. Zaměřuje se na pořádání projektového dne jako jednu z aktivizujících metod. Hlavním cílem článku je nabídnout čtenáři potřebné informace k realizaci projektového dne, zapojení hry Finanční svoboda do výuky a posoudit její efektivitu.
Název v anglickém jazyce
Project Day with Financial Literacy
Popis výsledku anglicky
This article describes and evalutes financial literacy in mathematics teaching at elementary school. It focus on organizing the project day as one of the activating methods. The main goal of the article is to oprovide the reader necessary information to implement the project day and involve the game Financial freedom into teaching
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10102 - Applied mathematics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků 8. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-677-7
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
47-53
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
9. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—