Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43898755" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43898755 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa
Popis výsledku v původním jazyce
Experimentálním studiem Autorského čtení na Katedře pedagogiky a psychologie Jihočeské univerzity v ČB procházejí studenti pedagogiky . budoucí učitelé. Studenti jsou vyzváni, aby psali „svobodně“ – bez předchozího zadání žánru, rozsahu textu a styliskických prostředků. Primárním cílem není výcvik k žánru, ale objevování vlastní sdělnosti (a dalších autorských kvalit) zveřejňováním těchto textů. Autor příspěvku vede na PF JU kurzy autorského čtení a zároveň učí na málotřídní škole na prvním stupni ZŠ. V7zkumnou otázkou bylo, zda je možné principy Autorského čtení převést na prostředí základní školy a jak bude realizace vypadat?
Název v anglickém jazyce
Experimental Author Reading for students of pedagogy
Popis výsledku anglicky
Department of Pedagogy and Psychology at the University of South Bohemia in Czech Budejovice provides studies of Experimental Author Reading for students of pedagoy, future teachers. Students are encouraged to write in a „free way“ – without any given genre, range of a text and tylistic means. The primary aim is not to practice the genre but discovering of own communicativeness (and other author qualities) by putting these texts into public. The author of the article leads the cource at the University of South Bohemia and at the same time teaches at a small school (primary school). The research question i, i fit is possible to transmit author reading into an environment of a primary school and a result of such implementation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa
ISBN
978-80-905245-6-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
89-94
Název nakladatele
Česká pedagogická společnost
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
17. 3. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—