Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematics teacher education and professional development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43897859" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43897859 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematics teacher education and professional development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter identifies and follows main themes which were penetrating discussions on mathematics teacher education and professional development during CERME: (1) linking theory and practice, (2) collaborative environments, (3) approaching reflection. Different theoretical perspectives, questions and settings, and methodological approaches and tools were summarized and compared.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics teacher education and professional development

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter identifies and follows main themes which were penetrating discussions on mathematics teacher education and professional development during CERME: (1) linking theory and practice, (2) collaborative environments, (3) approaching reflection. Different theoretical perspectives, questions and settings, and methodological approaches and tools were summarized and compared.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Developing research in mathematics education - twenty years of communication, cooperation and collaboration in Europe

  • ISBN

    978-1-138-08029-4

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    181-195

  • Počet stran knihy

    286

  • Název nakladatele

    Taylor &amp; Francis Group

  • Místo vydání

    Abingdon

  • Kód UT WoS kapitoly