Changing Teaching Methods in Scool Mathematics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F00%3A00000854" target="_blank" >RIV/00216208:11410/00:00000854 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Changing Teaching Methods in Scool Mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
Divisibility tests were taught to 13 groups of students using four different teaching approaches, two were based on construcivist approach and two on traditional instruction. Students' knowledge and understanding were tested.
Název v anglickém jazyce
Changing Teaching Methods in Scool Mathematics
Popis výsledku anglicky
Divisibility tests were taught to 13 groups of students using four different teaching approaches, two were based on construcivist approach and two on traditional instruction. Students' knowledge and understanding were tested.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PME 24
ISBN
0771-100X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
180
Strana od-do
—
Název nakladatele
Hiroshima University
Místo vydání
Hiroshima
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—