Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Testování se silnou motivací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3A00000204" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:00000204 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17310/06:A1000HEK

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation testing with strong motivation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tests belongs to the most important approach in the process of verification and validation of students knowledge. The paper describes principles of students testing, which we used in the course of programming. Students were provided with two different kinds of tests: self-tests and evaluation tests for credit. Into the credit evaluation test we incorporate principle, where student for incorrect answer gets negative points. This principle has a strong influence on student behavior in tests and the difference between students behavior in normal and our evaluation tests is described. The utilization of the outcome of statistic and data mining evaluation of answers ? in the meaning of hard and easy test questions together with typical path through the course ? for the purpose of updating existing course and test and preparation of recommended path is shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation testing with strong motivation

  • Popis výsledku anglicky

    Tests belongs to the most important approach in the process of verification and validation of students knowledge. The paper describes principles of students testing, which we used in the course of programming. Students were provided with two different kinds of tests: self-tests and evaluation tests for credit. Into the credit evaluation test we incorporate principle, where student for incorrect answer gets negative points. This principle has a strong influence on student behavior in tests and the difference between students behavior in normal and our evaluation tests is described. The utilization of the outcome of statistic and data mining evaluation of answers ? in the meaning of hard and easy test questions together with typical path through the course ? for the purpose of updating existing course and test and preparation of recommended path is shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ECI 2006

  • ISBN

    80-8073-598-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    64-69

  • Název nakladatele

    TU Košice

  • Místo vydání

    Košice, Slovensko

  • Místo konání akce

    Herlany, Slovensko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku