Sociální pedagog a jeho uplatnění v týmu školního poradenského pracoviště
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43900112" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43900112 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální pedagog a jeho uplatnění v týmu školního poradenského pracoviště
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přináší výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na pozici sociálního pedagoga, jako jedné z odborných pozic školního poradenského pracoviště. Cílem šetření bylo zjistit, jak žáci, kteří mají s pozicí sociálního pedagoga na škole zkušenost, reflektují jeho přítomnost a čemu se, podle nich, v rámci školy věnuje.
Název v anglickém jazyce
Cooperation of social pedagogue with the school counseling team
Popis výsledku anglicky
The article presents the results of a research focused on the position of social pedagogue as one of the professional positions of the school counseling center. The aim of the survey was to find out how pupils who have experience with social pedagogue at school reflect this position.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Socialia 2019 „Quo vadis sociálna pedagogika v 21.storočí?“
ISBN
978-80-557-1646-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
117-124
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica, SK
Datum konání akce
17. 10. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—