Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální pedagog a jeho uplatnění v týmu školního poradenského pracoviště

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43900112" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43900112 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální pedagog a jeho uplatnění v týmu školního poradenského pracoviště

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na pozici sociálního pedagoga, jako jedné z odborných pozic školního poradenského pracoviště. Cílem šetření bylo zjistit, jak žáci, kteří mají s pozicí sociálního pedagoga na škole zkušenost, reflektují jeho přítomnost a čemu se, podle nich, v rámci školy věnuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation of social pedagogue with the school counseling team

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of a research focused on the position of social pedagogue as one of the professional positions of the school counseling center. The aim of the survey was to find out how pupils who have experience with social pedagogue at school reflect this position.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Socialia 2019 „Quo vadis sociálna pedagogika v 21.storočí?“

  • ISBN

    978-80-557-1646-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    117-124

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica, SK

  • Datum konání akce

    17. 10. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku