Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Akční výzkum na školách: čtenářské strategie na školách v Jihočeském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901813" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV30_2020.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV30_2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Akční výzkum na školách: čtenářské strategie na školách v Jihočeském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    AKČNÍ VÝZKUM NA ŠKOLÁCH; ČTENÁŘSKÉ STRATEGIE NA ŠKOLÁCH V JIHOČESKÉM KRAJI, CÍLEM STUDIE JE PREZENTOVAT VÝSLEDKY AKČNÍHO VÝZKUMU, KTERÝ BYL REALIZOVÁN NA VYBRANÝCH ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOČESKÉM KRAJI. ZÁKLADNÍ METODOU VÝZKUMNĚ-PILOTNÍHO PROJEKTU BYL AKČNÍ VÝZKUM SPOČÍVAJÍCÍ V PILOTÁŽI INOVATIVNÍCH POSTUPŮ A METOD SOUVISEJÍCÍCH S ČTENÁŘSKÝMI STRATEGIEMI VEDOUCÍ K ROZVOJI ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI A KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ ŽÁKŮ OBECNĚ. CÍLEM PROJEKTU BYLO POMOCÍ AKČNÍHO VÝZKUMU OVĚŘIT ÚČINNÉ METODY VÝUKY ČTENÁŘSKÝCH STRATEGIÍ, KTERÉ VEDOU K POROZUMĚNÍ TEXTU, A ÚČINNÉ METODY TVORBY TEXTŮ DLE KOMUNIKAČNÍHO ZÁMĚRU JEDINCE. PROJEKT BYL ZAMĚŘEN NA ŽÁKY ZE SOCIOEKONOMICKY ZNEVÝHODNĚNÉHO A KULTURNĚ ODLIŠNÉHO PROSTŘEDÍ

  • Název v anglickém jazyce

    ACTION RESEARCH AT SCHOOLS: READING STRATEGIES AT SCHOOLS IN

  • Popis výsledku anglicky

    THE AIM OF THE STUDY IS TO PRESENT THE RESULTS OF THE ACTION RESEARCH CONDUCTED AT SELECTED ELEMENTARY SCHOOLS IN THE SOUTH BOHEMIAN REGION. THE BASIC METHOD OF THE RESEARCH-PILOT PROJECT WITH THE EMPHASIS ON PUPILS FROM SOCIO-ECONOMICALLY DISADVANTAGED AND CULTURALLY DIFFERENT BACKGROUNDS WAS THE ACTION RESEARCH CONSISTING OF PILOTING INNOVATIVE APPROACHES AND METHODS RELATED TO READING STRATEGIES LEADING TO THE DEVELOPMENT OF READING LITERACY AND KEY COMPETENCES OF PUPILS IN GENERAL. THE AIM OF THE PROJECT WAS TO VERIFY BY MEANS OF THE ACTION RESEARCH THE EFFECTIVE METHODS OF TEACHING READING STRATEGIES THAT LEAD TO THE UNDERSTANDING OF TEXTS AND THE EFFECTIVE METHODS OF CREATING TEXTS ACCORDING TO THE INDIVIDUAL&apos;S COMMUNICATION INTENT.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60205 - Literary theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    30

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    27-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus