Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Example of Good Practice in Support Education Of 3D Modeling And 3D Printing at Elementary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901926" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901926 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2020/02/05.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2020/02/05.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2020.011" target="_blank" >10.5507/jtie.2020.011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Example of Good Practice in Support Education Of 3D Modeling And 3D Printing at Elementary School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents a good practice of teaching 3D modeling and 3D printing at an elementary school. The trend of 3D printing penetrates the general public and specialized workplaces. This example can be a recommendation for other primary schools. It is primarily discussed how to design similar teaching and what elements can be used.

  • Název v anglickém jazyce

    Example of Good Practice in Support Education Of 3D Modeling And 3D Printing at Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a good practice of teaching 3D modeling and 3D printing at an elementary school. The trend of 3D printing penetrates the general public and specialized workplaces. This example can be a recommendation for other primary schools. It is primarily discussed how to design similar teaching and what elements can be used.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    72-79

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus