Example of Good Practice in Support Education Of 3D Modeling And 3D Printing at Elementary School
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901926" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901926 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2020/02/05.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2020/02/05.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2020.011" target="_blank" >10.5507/jtie.2020.011</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Example of Good Practice in Support Education Of 3D Modeling And 3D Printing at Elementary School
Popis výsledku v původním jazyce
The article presents a good practice of teaching 3D modeling and 3D printing at an elementary school. The trend of 3D printing penetrates the general public and specialized workplaces. This example can be a recommendation for other primary schools. It is primarily discussed how to design similar teaching and what elements can be used.
Název v anglickém jazyce
Example of Good Practice in Support Education Of 3D Modeling And 3D Printing at Elementary School
Popis výsledku anglicky
The article presents a good practice of teaching 3D modeling and 3D printing at an elementary school. The trend of 3D printing penetrates the general public and specialized workplaces. This example can be a recommendation for other primary schools. It is primarily discussed how to design similar teaching and what elements can be used.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
72-79
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—