Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902073" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902073 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace nabízí obecně didaktický a oborově didaktický pohled na možnosti integrované výuky matematiky. Úvodní část knihy představuje teoretická východiska integrované výuky matematiky a diskutuje otázky spojené s její realizací v edukační praxi (kapitola 1), s obsahem a didaktickou interpretací kurikula (kapitola 2). Další kapitoly pak postupně podrobně představují různé konkrétní formy realizace integrované výuky matematiky: integraci matematiky a informatiky (kapitola 3), finanční vzdělávání (kapitola 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (kapitola 5) a STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (kapitola 6). Vybrané aspekty integrace vzdělávacích obsahů jsou popsány v rovině teoretické i praktické; k praktické rovině je přistupováno prostřednictvím učebních úloh a příkladů dobré praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrated teaching from the perspective of mathematics teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The publication offers a general and content-specific didactic view of the possibilities of integrated mathematics teaching. The introductory part of the book presents the theoretical background of integrated mathematics teaching and discusses issues related to its implementation in educational practice (Chapter 1), with the content and didactic interpretation of the curriculum (Chapter 2). The next chapters gradually present in detail various specific forms of integrated mathematics teaching: integration of mathematics and computer science (Chapter 3), financial education (Chapter 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (Chapter 5) and STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (Chapter 6). Selected aspects of the integration of educational content are described on theoretical and practical levels; the practical level is approached through learning tasks and examples of good practice.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-841-2

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy