Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902073" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902073 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace nabízí obecně didaktický a oborově didaktický pohled na možnosti integrované výuky matematiky. Úvodní část knihy představuje teoretická východiska integrované výuky matematiky a diskutuje otázky spojené s její realizací v edukační praxi (kapitola 1), s obsahem a didaktickou interpretací kurikula (kapitola 2). Další kapitoly pak postupně podrobně představují různé konkrétní formy realizace integrované výuky matematiky: integraci matematiky a informatiky (kapitola 3), finanční vzdělávání (kapitola 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (kapitola 5) a STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (kapitola 6). Vybrané aspekty integrace vzdělávacích obsahů jsou popsány v rovině teoretické i praktické; k praktické rovině je přistupováno prostřednictvím učebních úloh a příkladů dobré praxe.
Název v anglickém jazyce
Integrated teaching from the perspective of mathematics teaching
Popis výsledku anglicky
The publication offers a general and content-specific didactic view of the possibilities of integrated mathematics teaching. The introductory part of the book presents the theoretical background of integrated mathematics teaching and discusses issues related to its implementation in educational practice (Chapter 1), with the content and didactic interpretation of the curriculum (Chapter 2). The next chapters gradually present in detail various specific forms of integrated mathematics teaching: integration of mathematics and computer science (Chapter 3), financial education (Chapter 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (Chapter 5) and STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (Chapter 6). Selected aspects of the integration of educational content are described on theoretical and practical levels; the practical level is approached through learning tasks and examples of good practice.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7394-841-2
Počet stran knihy
170
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS knihy
—