Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902213" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902213 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384984:51210/20:N0000052 RIV/00216208:11410/20:10425594

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie má teoreticko-empirický charakter. První a druhá kapitola jsou teoretickým a metodologickým zázemím pro šetření spolupráce učitele s dalšími odborníky ve škole. Probíhalo mezi lety 2018-2020 na vybraných základních školách. Údaje získané z polostrukturovaných rozhovorů byly zpracovány do příkladů inspirativní praxe. Jsou představeny ve třetí až deváté kapitole: spolupráce učitele s asistentem pedagoga, se školním speciálním pedagogem, se školním psychologem, se sociálním pedagogem, s kolegy učiteli ve specializovaných pozicích, tj. s výchovným poradcem a s metodikem prevence. Jako případ spolupráce dvou učitelů v jedné třídě je uvedena párová výuka. Závěry zdůvodňují potřebu spolupráce zejména uvnitř školy a na nutnost pro ni zajistit podmínky.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation Between Teachers and Other Specialists when Implementing Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph has a theoretical-empirical character. The first and second chapters deal with theoretical and methodological background for the research aimed to cooperation between a teacher and experts in a school. Semi-structured interviews realised in 2018–2020 are incorporated in the case studies in order to offer examples of inspirational practice. In the third to ninth chapters, examples of inspiring practice are given: the cooperation of a teacher with a teacher’s assistant; cooperation with a special needs teacher, with a school psychologist, with a social worker or with colleagues who specialize in counseling and methods of preventiv and an example of co-teaching. Conclusions present the need of cooperation especially into a school and reguirement to create condition for it.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-842-9

  • Počet stran knihy

    142

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy