Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902213" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902213 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384984:51210/20:N0000052 RIV/00216208:11410/20:10425594
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie má teoreticko-empirický charakter. První a druhá kapitola jsou teoretickým a metodologickým zázemím pro šetření spolupráce učitele s dalšími odborníky ve škole. Probíhalo mezi lety 2018-2020 na vybraných základních školách. Údaje získané z polostrukturovaných rozhovorů byly zpracovány do příkladů inspirativní praxe. Jsou představeny ve třetí až deváté kapitole: spolupráce učitele s asistentem pedagoga, se školním speciálním pedagogem, se školním psychologem, se sociálním pedagogem, s kolegy učiteli ve specializovaných pozicích, tj. s výchovným poradcem a s metodikem prevence. Jako případ spolupráce dvou učitelů v jedné třídě je uvedena párová výuka. Závěry zdůvodňují potřebu spolupráce zejména uvnitř školy a na nutnost pro ni zajistit podmínky.
Název v anglickém jazyce
Cooperation Between Teachers and Other Specialists when Implementing Inclusive Education
Popis výsledku anglicky
This monograph has a theoretical-empirical character. The first and second chapters deal with theoretical and methodological background for the research aimed to cooperation between a teacher and experts in a school. Semi-structured interviews realised in 2018–2020 are incorporated in the case studies in order to offer examples of inspirational practice. In the third to ninth chapters, examples of inspiring practice are given: the cooperation of a teacher with a teacher’s assistant; cooperation with a special needs teacher, with a school psychologist, with a social worker or with colleagues who specialize in counseling and methods of preventiv and an example of co-teaching. Conclusions present the need of cooperation especially into a school and reguirement to create condition for it.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7394-842-9
Počet stran knihy
142
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS knihy
—