Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematika mimo školní třídu prostřednictvím aplikace MathCityMap

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905160" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905160 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematika mimo školní třídu prostřednictvím aplikace MathCityMap

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje vzdělávací koncept STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) prostřednictvím aplikace MathCityMap. Aplikace kombinuje matematiku (matematické úlohy), zeměpis (orientace v mapě, GPS souřadnice) a digitální technologie (mobilní telefony, tablety, osobní počítače). Výuka matematiky tímto způsobem zasahuje i mimo školní třídu. Použití aplikace MathCityMap je nástrojem, který může být použit v souladu s různými metodami a přístupy, které jsou v příspěvku dále popsány.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics outside the classroom through MathCityMap

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the educational concept of STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) through the MathCityMap application. The application combines mathematics (mathematical problems), geography (map orientation, GPS coordinates) and digital technology (mobile phones, tablets, personal computers). Teaching mathematics in this way extends beyond the school classroom. Using MathCityMap is a tool that can be used in accordance with different methods and approaches that are described in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2022

  • ISBN

    978-80-86843-76-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    47-53

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    3. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku