Metody čtení a psaní v kontextu rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905192" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV34_2022.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV34_2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody čtení a psaní v kontextu rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován možnostem výuky prvopočátečního čtení a psaní v české primární škole, dotýká se nejen metod tradičního přístupu ke čtení a psaní, ale také metod, které mohou podpořit inkluzivní vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Teaching reading and writing within early reading literacy
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the capacities of initial methods of teaching reading and writing skills at Czech primary school; apart from the traditional approaches to teaching reading and writing, it also explores methods that can aid the development of inclusive education.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Lingua viva
ISSN
1801-1489
e-ISSN
2336-8136
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
34
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
18-25
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—