Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody čtení a psaní v kontextu rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905192" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905192 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV34_2022.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV34_2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody čtení a psaní v kontextu rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován možnostem výuky prvopočátečního čtení a psaní v české primární škole, dotýká se nejen metod tradičního přístupu ke čtení a psaní, ale také metod, které mohou podpořit inkluzivní vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching reading and writing within early reading literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the capacities of initial methods of teaching reading and writing skills at Czech primary school; apart from the traditional approaches to teaching reading and writing, it also explores methods that can aid the development of inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

    2336-8136

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    34

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    18-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus