Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zjišťování míry úrovně čtenářské gramotnosti v elementárním čtení a psaní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73604683" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73604683 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zjišťování míry úrovně čtenářské gramotnosti v elementárním čtení a psaní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představení obsahu tezí disertační práce, informovat o zamýšlených krocích a plánovaném výzkumu. V příspěvku budou uvedeny základní teoretické poznatky. Dále bude stručně shrnut aktuální stav dané problematiky. Zvolený výzkumný design bude smíšený. Ve výzkumu bude použita kombinace metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Budeme vycházet ze skutečnosti, že se v českých školách uplatňují principy analyticko-syntetické a genetické metody. Nyní bychom chtěli zjistit, zda metoda použitá při nácviku elementárního čtení a psaní ovlivňuje čtenářskou gramotnost žáků i na konci druhé třídy ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    The Detection of Reading Literacy Level of Elementary Reading and Writing

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to introduce my doctoral thesis and to inform about the intended procedures and planned research. The basic theoretical knowledge will be presented. The present situation of the problematics will be briefly summarized. Chosen research design will be a mixed-method. A quantitative and qualitative combination of methods will be used. We will follow on the fact that at the Czech schools there are applied princips of analytic-synthetic and genetic methods to find out if the method used for teaching elementary reading and writing affects the reading literacy of pupils at the end of second grade.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost

  • ISBN

    978-80-244-5682-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    "21 "- 27

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku