Softwarové a online programovací prostředí Lego Mindstorms
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905220" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905220 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm012022.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Softwarové a online programovací prostředí Lego Mindstorms
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této práce je popsat současnou nabídku softwarového a online prostředí programovacírobotické stavebnice Lego Mindstorms. Zaobíráme se různými programovacími prostředími, odLego Mindstorms, přes online prostředí MakeCode vzhledově podobné prostředí Scratch, až pořekněme nejnovější přírůstek EV3 Classroom App.
Název v anglickém jazyce
Software and online programming environment Lego Mindstorms
Popis výsledku anglicky
The aim of this work is to describe the current offer of software and web environment forprogramming of the robotic kit Lego Mindstorms. We deal with various programmingenvironments, from LEGO Mindstorms, through the online MakeCode environment, which lookslike the Scratch environment, to, let's say, the latest addition - the EV3 Classroom App.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
37-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—