Alternativy programovacích prostředí pro konstrukční stavebnici LEGO EDUCATION
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33118070" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33118070 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativy programovacích prostředí pro konstrukční stavebnici LEGO EDUCATION
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku se zabýváme možnostmi programovacích jazyků pro LEGO Mindstorms for schools a LEGO Mindstorms Education. Dále jsou nastíněny vlastnosti jednotlivých aplikací pro výuku.
Název v anglickém jazyce
ALTERNATIVE PROGRAMMING ENVIRONMENT FOR CONSTRUCTION KIT LEGO EDUCATION
Popis výsledku anglicky
In the paper we describe the capabilities of programming languages for LEGO Mindstorms for schools and LEGO Mindstorms Education. Further outlined the characteristics of each application for teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové technologie ve vzdělávání - Vzdělávací software a interaktivní tabule
ISBN
978-80-244-2941-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
64-70
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
15. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—