Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electronic supplements to physics textbooks in distance teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905379" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905379 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0078596" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/5.0078596</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0078596" target="_blank" >10.1063/5.0078596</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electronic supplements to physics textbooks in distance teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Electronic supplements to physics textbooks are designed to deepen basic physical concepts and increase pupils’ motivation to take an interest in physics. This product can also be used for distance teaching. The conclusions of research focused on the analysis of pupils’ activities using an eye camera are very important for the success of working with this teaching material. The conclusions of the research focused on the analysis of pupils’ activities using an eye tracking camera are very important for the success of working with this teaching material. The article gives a brief evaluation of this software by lower secondary school pupils (ISCED 2) at whom the “Supplement” was tested. The text shows the possibilities of the supplement from the point of view of the teacher in distance learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic supplements to physics textbooks in distance teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Electronic supplements to physics textbooks are designed to deepen basic physical concepts and increase pupils’ motivation to take an interest in physics. This product can also be used for distance teaching. The conclusions of research focused on the analysis of pupils’ activities using an eye camera are very important for the success of working with this teaching material. The conclusions of the research focused on the analysis of pupils’ activities using an eye tracking camera are very important for the success of working with this teaching material. The article gives a brief evaluation of this software by lower secondary school pupils (ISCED 2) at whom the “Supplement” was tested. The text shows the possibilities of the supplement from the point of view of the teacher in distance learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didactic Transfer of Physics Knowledge Through Distance Education: DIDFYZ 2021

  • ISBN

    978-0-7354-4341-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AIP Publishing LLC

  • Místo vydání

    Melville, New York

  • Místo konání akce

    Terchová, Slovakia

  • Datum konání akce

    13. 10. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku