Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úvod do psychohygieny – rozvoj metakognice a autoregulace prostřednictvím (sebe)reflexe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43906522" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43906522 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2184" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2184</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úvod do psychohygieny – rozvoj metakognice a autoregulace prostřednictvím (sebe)reflexe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola obsahuje didaktickou kazuistiku, jejíž cílem je ilustrovat vybrané oblasti produktivní kultury učení ve výuce psychologie na střední odborné škole. Didaktická kazuistika z hlediska vyučovacího obsahu přináší téma související s konceptem zdraví – péče o duševní zdraví, které se v poslední době ukazuje jako důležité. Zároveň upozorňuje na tu oblast vzdělávání, která by měla být v budoucnosti posílena napříč stupni vzdělávání i v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů (MZČR, 2020).

  • Název v anglickém jazyce

    Introduction to psychohygiene - development of metacognition and self-regulation through (self)reflection

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter contains a didactic case study aimed at illustrating selected areas of productive learning culture in the teaching of psychology at a vocational upper secondary school. From the perspective of teaching content, the didactic case study brings a topic related to the concept of health – mental health care, which has recently been shown to be important. At the same time, it draws attention to the area of education that should be strengthened in the future across all levels of education and within the pre-graduate preparation of future teachers (Ministry of Health of the Czech Republic, 2020).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách

  • ISBN

    978-80-280-0240-4

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    377-394

  • Počet stran knihy

    400

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly