Úvod do psychohygieny – rozvoj metakognice a autoregulace prostřednictvím (sebe)reflexe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43906522" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43906522 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2184" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2184</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úvod do psychohygieny – rozvoj metakognice a autoregulace prostřednictvím (sebe)reflexe
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola obsahuje didaktickou kazuistiku, jejíž cílem je ilustrovat vybrané oblasti produktivní kultury učení ve výuce psychologie na střední odborné škole. Didaktická kazuistika z hlediska vyučovacího obsahu přináší téma související s konceptem zdraví – péče o duševní zdraví, které se v poslední době ukazuje jako důležité. Zároveň upozorňuje na tu oblast vzdělávání, která by měla být v budoucnosti posílena napříč stupni vzdělávání i v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů (MZČR, 2020).
Název v anglickém jazyce
Introduction to psychohygiene - development of metacognition and self-regulation through (self)reflection
Popis výsledku anglicky
The chapter contains a didactic case study aimed at illustrating selected areas of productive learning culture in the teaching of psychology at a vocational upper secondary school. From the perspective of teaching content, the didactic case study brings a topic related to the concept of health – mental health care, which has recently been shown to be important. At the same time, it draws attention to the area of education that should be strengthened in the future across all levels of education and within the pre-graduate preparation of future teachers (Ministry of Health of the Czech Republic, 2020).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách
ISBN
978-80-280-0240-4
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
377-394
Počet stran knihy
400
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—