Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sestavy bobřích úloh jako pomůcka učitele pro výuku informatiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43909076" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43909076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sestavy bobřích úloh jako pomůcka učitele pro výuku informatiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku představujeme novou možnost, jak využít soutěžní otázky z archivu soutěže Bobřík informatiky jako úlohy k výuce při hodinách informatiky. Učitel si pro svoji výuku může vyfiltrovat či vyhledat vhodné úlohy, které při výuce svým žákům předkládá jednotlivě např. k diskusi nad správným řešením nebo ke skupinové práci. Na rozdíl od soutěžních testů sestavy mohou být seskládány podle tématu a s různou obtížností. Učitel může také využít tzv. doporučené sestavy, vytvořené odborníky na didaktiku informatiky ke každému tematickému celku RVP.

  • Název v anglickém jazyce

    Bebras tasks sets as a teacher’s helper for computer science education

  • Popis výsledku anglicky

    In the article, we present a new option for using contest tasks from the archive of the Czech version of Beaver of Informatics contest as tasks for teaching in computer science classes. The teacher can filter or search for individual suitable tasks and create sets from them for later use during ordinary computer science lessons, for example to discuss the correct solution in groups. Unlike competitive tests, these sets can be composed according to the topic and with different difficulties. The teacher can also use the so-called recommended sets, created by experts in computer science didactics for each thematic area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didinfo 2024: New Perspective in Informatics Education, International Proceedings on Teaching Informatics.

  • ISBN

    978-80-7494-708-7

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    16-24

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    7. 2. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku