Sestavy bobřích úloh jako pomůcka učitele pro výuku informatiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43909076" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43909076 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sestavy bobřích úloh jako pomůcka učitele pro výuku informatiky
Popis výsledku v původním jazyce
V článku představujeme novou možnost, jak využít soutěžní otázky z archivu soutěže Bobřík informatiky jako úlohy k výuce při hodinách informatiky. Učitel si pro svoji výuku může vyfiltrovat či vyhledat vhodné úlohy, které při výuce svým žákům předkládá jednotlivě např. k diskusi nad správným řešením nebo ke skupinové práci. Na rozdíl od soutěžních testů sestavy mohou být seskládány podle tématu a s různou obtížností. Učitel může také využít tzv. doporučené sestavy, vytvořené odborníky na didaktiku informatiky ke každému tematickému celku RVP.
Název v anglickém jazyce
Bebras tasks sets as a teacher’s helper for computer science education
Popis výsledku anglicky
In the article, we present a new option for using contest tasks from the archive of the Czech version of Beaver of Informatics contest as tasks for teaching in computer science classes. The teacher can filter or search for individual suitable tasks and create sets from them for later use during ordinary computer science lessons, for example to discuss the correct solution in groups. Unlike competitive tests, these sets can be composed according to the topic and with different difficulties. The teacher can also use the so-called recommended sets, created by experts in computer science didactics for each thematic area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Didinfo 2024: New Perspective in Informatics Education, International Proceedings on Teaching Informatics.
ISBN
978-80-7494-708-7
ISSN
2454-051X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
16-24
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
7. 2. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—