Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora rozvoje wellbeingu na školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43909513" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43909513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora rozvoje wellbeingu na školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace s názvem Podpora rozvoje wellbeingu na školách se zaměřuje na jednu ze současných výzev školství – aktuální problémy mladé generace. Tématem není jen wellbeing žáků, ale také (budoucích) učitelů na různých stupních škol a školních psychologů.Publikace je rozdělena do jedenácti kapitol, z nichž každá se věnuje specifickému aspektu wellbeingu ve školním prostředí. Kapitoly mapují odlišná prostředí, různorodé přístupy i metody zkoumání školní reality, zároveň publikace zahrnuje i teoreticky orientované kapitoly. I přes tuto rozmanitost na všech úrovních sledovaného tématu je možné nalézt jednotící prvek – kapitoly přinášejí konkrétní doporučení a postupy využitelné ve školní praxi v oblasti podpory wellbeingu. Cílem je přispět k odborné diskuzi o wellbeingu ve školství a nabídnout konkrétní podněty k jeho možnému začlenění do přípravy budoucích učitelů i následné podpory pedagogických pracovníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Supporting the Development of Wellbeing in Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The publication entitled &quot;Supporting the Development of Wellbeing in Schools&quot; addresses current educational challenges related to the wellbeing of students, teachers, future educators, and school psychologists.The publication is divided into eleven chapters, each addressing a specific aspect of wellbeing within the school environment. The chapters explore diverse contexts, varied approaches, and research methodologies related to school realities, including chapters oriented towards theoretical perspectives. Despite this diversity across all levels of the explored topic, there is a unifying element – each chapter provides specific recommendations and practical procedures that can be implemented in school practice to support wellbeing.The aim of the publication is to contribute to the professional discussion on wellbeing in education and to offer concrete suggestions for its potential incorporation into the preparation of future teachers and subsequent support for educators.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7694-113-7

  • Počet stran knihy

    216

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy