Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza prodeje biopotravin - specializované prodejny "zdravé výživy" (jižní Čechy)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00012255" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00012255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza prodeje biopotravin - specializované prodejny "zdravé výživy" (jižní Čechy)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přspěvek shrnuje výstupy z dotazníkového šetření realizovaného v rmci specializovaných prodejen "zdravé výživy" v jižních Čechách. Cílem průzkumu bylo vymezení obchodního "bio-sortimentu", struktury dodavatelů, zhodnocení úrovně jejich spolupráce s prodejnami "zdravé výživy". Dále byl dotazník zaměřen na propagaci biopotravin a služby spojené s jejich prodejem ze strany prodejců, názory na očekávaný trend ve vývoji biopotravin v České republice a na možnost uplatnění regionálních produktů v nabídce těchto provozních jednotek.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of bio-food sales - specialized stores of "health nutrition".

  • Popis výsledku anglicky

    The article summarizes outcomes of a questionnaire survey that was made within specialized stores "healthy nutrition" in the South Bohemia. The aim of the survey was to determine bio-assortment and structure of suppliers, and to evaluate a level of co-operation between suppliers and the mentioned specialized stores. The questionnaire focused also bio-food promotion and services related to its sales and provided by sellers. Other questions concentrated to opinions on expected tendency of the Czech bio-food market as well as on possibilities to introduce regional products in the offer of specialized stores of "healthy nutrition

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus