Branding destinace a regionálních produktů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011057" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011057 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Branding destinace a regionálních produktů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou brandingu regionálních produktů a jejich návazností na branding destinace v rámci destinačního managementu. Upozorňuje na možnosti propojení značek destinace a regionálních produktů v destinaci. V článku jsou uváděny výsledky výzkumu, který se mimo jiné zabýval analýzou rozpoznání regionální značky Šumava - originální produkt širokou veřejností.
Název v anglickém jazyce
Destination Branding and Branding of Regional Products
Popis výsledku anglicky
This article is aimed at the issue of branding of regional products and their link-up to the destination branding within destination management. It points out the possibilities of connection of destination brands with regional products in the destination. In the study, there are used results of a research, which was focused - among other aspects - on the analysis of recognition of the regional brand Šumava - the original product by wide public.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu
ISBN
978-80-8105-101-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
20. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—