Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Branding destinace a regionálních produktů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011057" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011057 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Branding destinace a regionálních produktů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou brandingu regionálních produktů a jejich návazností na branding destinace v rámci destinačního managementu. Upozorňuje na možnosti propojení značek destinace a regionálních produktů v destinaci. V článku jsou uváděny výsledky výzkumu, který se mimo jiné zabýval analýzou rozpoznání regionální značky Šumava - originální produkt širokou veřejností.

  • Název v anglickém jazyce

    Destination Branding and Branding of Regional Products

  • Popis výsledku anglicky

    This article is aimed at the issue of branding of regional products and their link-up to the destination branding within destination management. It points out the possibilities of connection of destination brands with regional products in the destination. In the study, there are used results of a research, which was focused - among other aspects - on the analysis of recognition of the regional brand Šumava - the original product by wide public.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-101-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    20. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku