Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management of the Promotion of Tourism Services with an Emphasis on Destination Branding

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F22%3A43905570" target="_blank" >RIV/60076658:12510/22:43905570 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/79" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/79</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Management of the Promotion of Tourism Services with an Emphasis on Destination Branding

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This dissertation discusses destination branding and the factors that affect the successful branding ofdestinations. The topic of interest is identifying the most effective and successful factors of destination branding andevaluating their links. The most effective combination of branding factors for destination management is another topic ofthe research. The key research question is whether successful branding strengthens and stabilises the destination in timesof growth as well as times of crisis. The thesis also proposes the most effective combination of destination brandingfactors. Austria is used as an example of the importance of destination branding in overcoming the pandemic crisis in theyears 2020 - 2021.

  • Název v anglickém jazyce

    Management of the Promotion of Tourism Services with an Emphasis on Destination Branding

  • Popis výsledku anglicky

    This dissertation discusses destination branding and the factors that affect the successful branding ofdestinations. The topic of interest is identifying the most effective and successful factors of destination branding andevaluating their links. The most effective combination of branding factors for destination management is another topic ofthe research. The key research question is whether successful branding strengthens and stabilises the destination in timesof growth as well as times of crisis. The thesis also proposes the most effective combination of destination brandingfactors. Austria is used as an example of the importance of destination branding in overcoming the pandemic crisis in theyears 2020 - 2021.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studentská vědecká a odborná činnost 2022. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-927-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    288-293

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    21. 4. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku