Vývojové změny obchodu z pohledu teorií obchodu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011167" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011167 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývojové změny obchodu z pohledu teorií obchodu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje významné vývojové trendy změny obchodu. Pro stanovení vývojových změn jsou využity poznatky vybraných teorií obchodu, které ovlivňují oblast obchodního podnikání. Dopady koncentrace a internacionalizace jsou promítnuty do vývoje obchodu v nejbližších letech. Specifická pozornost je věnována teorii privátních značek, která je podpořena výsledky výzkumu privátních značek na českém a slovenském trhu. Příspěvek je mj. součástí řešení výzkumného záměru MŠMT MSM 6007665806 "Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na socioekonomický potenciál regionů" v části "Marketingové nástroje podpory regionálních trhů" ZF JU v Č. Budějovicích.
Název v anglickém jazyce
Business Development Changes from View of Theories of Business
Popis výsledku anglicky
The paper analyses essential changes of business development. For specifying the development changes findings of chosen business theories, which fundamentally affect business entrepreneurship, are used. Impacts of concentration and internationalisation are projected into business development in the next years. Specific attention is paid to private brands. That si based on results of private brands research in the Czech and Slovak markets. This article is a part of broader research project MŠMT MSM 60076665806 !Factors of regional development and their influence on a social-economic potential of regions" in a part "Marketing tools of regional market support", running at the Faculty of Agriculture of the University of South Bohemia in České Budějovice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd
ISSN
1214-4967
e-ISSN
—
Svazek periodika
6.
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—