Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývojové změny obchodu z pohledu teorií obchodu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011167" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011167 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývojové změny obchodu z pohledu teorií obchodu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje významné vývojové trendy změny obchodu. Pro stanovení vývojových změn jsou využity poznatky vybraných teorií obchodu, které ovlivňují oblast obchodního podnikání. Dopady koncentrace a internacionalizace jsou promítnuty do vývoje obchodu v nejbližších letech. Specifická pozornost je věnována teorii privátních značek, která je podpořena výsledky výzkumu privátních značek na českém a slovenském trhu. Příspěvek je mj. součástí řešení výzkumného záměru MŠMT MSM 6007665806 "Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na socioekonomický potenciál regionů" v části "Marketingové nástroje podpory regionálních trhů" ZF JU v Č. Budějovicích.

  • Název v anglickém jazyce

    Business Development Changes from View of Theories of Business

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses essential changes of business development. For specifying the development changes findings of chosen business theories, which fundamentally affect business entrepreneurship, are used. Impacts of concentration and internationalisation are projected into business development in the next years. Specific attention is paid to private brands. That si based on results of private brands research in the Czech and Slovak markets. This article is a part of broader research project MŠMT MSM 60076665806 !Factors of regional development and their influence on a social-economic potential of regions" in a part "Marketing tools of regional market support", running at the Faculty of Agriculture of the University of South Bohemia in České Budějovice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus