Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011173" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011173 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci tohoto příspěvku jsem se konkrétně zaměřila na analýzu dotazníků, které se vztahují ke znalosti a povědomí spotřebitelů o regionálních značkách udílených v Jižních Čechách. Nedílnou součástí dotazníků bylo také zjistit, jak byli spotřebitelé spokojeni či nespokojeni s vyřízením reklamace produktů nebo služeb, které získaly jednu z regionálních značek - ?Chutná hezky. Jihočesky?, ?Z našeho regionu? a ?ŠUMAVA ? originální produkt??.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional brands in the South Bohemia and the consumer protection

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the analysis of the questionnnaires which contain questions about consumer knowledge and awareness about the regional brands in the South Bohemia. The second part of this paper aims to consumers´ satisfaction with the settlement of the claims. The claims focused on the products and services with one of the regional brands in the South Bohemia: ?South bohemian tasted?, ?From our region?, ?Bohemian Forest ? original product

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference Inproforum 2009? Ekonomická krize - výzva pro regiony

  • ISBN

    978-80-7394-173-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    5. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku