Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011173" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci tohoto příspěvku jsem se konkrétně zaměřila na analýzu dotazníků, které se vztahují ke znalosti a povědomí spotřebitelů o regionálních značkách udílených v Jižních Čechách. Nedílnou součástí dotazníků bylo také zjistit, jak byli spotřebitelé spokojeni či nespokojeni s vyřízením reklamace produktů nebo služeb, které získaly jednu z regionálních značek - ?Chutná hezky. Jihočesky?, ?Z našeho regionu? a ?ŠUMAVA ? originální produkt??.
Název v anglickém jazyce
Regional brands in the South Bohemia and the consumer protection
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the analysis of the questionnnaires which contain questions about consumer knowledge and awareness about the regional brands in the South Bohemia. The second part of this paper aims to consumers´ satisfaction with the settlement of the claims. The claims focused on the products and services with one of the regional brands in the South Bohemia: ?South bohemian tasted?, ?From our region?, ?Bohemian Forest ? original product
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference Inproforum 2009? Ekonomická krize - výzva pro regiony
ISBN
978-80-7394-173-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
5. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—