Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012351" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012351 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele.
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek navazuje na Interní grant č. 8/09 na téma ?Regionální značky na území ihočeského kraje a ochrana spotřebitele? a je také jedním z výstupů výzkumného záměru zemědělské fakulty Jihočeské univerzity pod evidenčním číslem MSM 6007665806/5/2 včásti ?Marketingové nástroje podpory regionálních trhů?. Hlavním cílem tohoto příspěvku je seznámit s regionálními značkami, které jsou udělovány v Jihočeském kraji a také přiblížit výsledky z dotazníkového šetření, které se týkalo povědomí respondentůo těchto značkách a jaké mají s nimi zkušenosti jako spotřebitelé.
Název v anglickém jazyce
Regional brands in the South Bohemia and consumer protection
Popis výsledku anglicky
This paper continues the Internal grant 8/09 ? Srbova on the theme ?Regional brands in the South Bohemia and consumer protection? and is one of the output of the Faculty of agriculture of South Bohemian University research in the part ?Marketing implements of the backing of the regional markets?. The main aim of this paper is to introdukce the regional brands in the South Bohemia and the results of the marketing research. This research focused on the consumer knowledge and experience with these regionalbrands.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—