Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012351" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek navazuje na Interní grant č. 8/09 na téma ?Regionální značky na území ihočeského kraje a ochrana spotřebitele? a je také jedním z výstupů výzkumného záměru zemědělské fakulty Jihočeské univerzity pod evidenčním číslem MSM 6007665806/5/2 včásti ?Marketingové nástroje podpory regionálních trhů?. Hlavním cílem tohoto příspěvku je seznámit s regionálními značkami, které jsou udělovány v Jihočeském kraji a také přiblížit výsledky z dotazníkového šetření, které se týkalo povědomí respondentůo těchto značkách a jaké mají s nimi zkušenosti jako spotřebitelé.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional brands in the South Bohemia and consumer protection

  • Popis výsledku anglicky

    This paper continues the Internal grant 8/09 ? Srbova on the theme ?Regional brands in the South Bohemia and consumer protection? and is one of the output of the Faculty of agriculture of South Bohemian University research in the part ?Marketing implements of the backing of the regional markets?. The main aim of this paper is to introdukce the regional brands in the South Bohemia and the results of the marketing research. This research focused on the consumer knowledge and experience with these regionalbrands.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus