Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané ukazatele marketingového procesu ve stavebním průmyslu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885758" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885758 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané ukazatele marketingového procesu ve stavebním průmyslu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vybranými ukazateli marketingového procesu malých a středních firem realizující svou činnost ve stavebním odvětví v rámci Jihočeského kraje. Data jsou čerpána z tříletého výzkumu Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity, který se zabývalprocesním řízením malých a středních podniků v rámci Jihočeského kraje (GAJU 068/2010/S). Z výsledků vyplývá, že většina podniků bez ohledu na velikost hodnotí jako nejvýznamnější ukazatel zákazníky, u dalších ukazatelů se sledovanost liší dle velikostipodniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Choosen indicators of marketing processes in building industry

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with selected indicators for marketing process of small and medium businesses that performs its activity in the construction sector in the South Bohemia region. The Data are taken from a three-year research of the Faculty of Economics,University of South Bohemia, which dealt with the process management of small and medium-sized enterprises in the framework of the South Bohemian region (GAJU 068/2010/S). Most businesses, regardless of the size, heralded as the most significant indicator customers, importance of other indicators is according to the size of the businesses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z konference Rozvoj malých a středních podniků ve stavebnictví (1)

  • ISBN

    978-80-210-6187-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    61-67

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku