Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KDY JE CHYBA CHYBOU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43886754" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43886754 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KDY JE CHYBA CHYBOU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studenti, kteří nastupují ke studiu na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích (EF JU) po maturitě na středních školách, prokazují již dlouhodobě velké rozdíly v dosažené úrovni svých vědomostí. Tato rozdílná úroveň se promítá i dojazykového vzdělání. Ekonomická fakulta stejně jako většina ostatních fakult stanovila jako primární cizí jazyk pro studium jazyk anglický. Přestože většina studentů ukončila střední školu maturitou z anglického jazyka, jejich úroveň znalostí je velmi nízká. Katedra jazyků EF JU při svém vzniku stála před úkolem jak diagnostikovat nedostatky a především, jak je co nejrychleji a nejúčinněji odstraňovat.

  • Název v anglickém jazyce

    When a Mistake is Really a Mistake

  • Popis výsledku anglicky

    Students applying for study at the Faculty of Economics of the University of South Bohemia prove to have very different levels of knowledge of languages, especially of English language. Due to this fact, it is difficult to set a range of levels of teaching to help them avoid making mistakes. They also do not realize that after 4-8 years of study of a language, they still make mistakes. Therefore, when providing Práce s chybou ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince) 5 teaching, the Departmentof Languages focuses mostly on an individual approach to the students' needs. The teachers at the department have created a programme in the Moodle e-learning environment to serve as a tool for practising, testing and assessing their knowledge. Computerprogrammes proved to be a better tool for assessment because of the same levels of requirement and their objectivity. For the final credit test, the Placement test provided by Oxford University Press is used. Assessment is given within i

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Práce s chybou ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince)

  • ISBN

    978-80-87238-10-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    17. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku