Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě - získání námětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43887305" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43887305 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://portal.mins.sk/userdata/Image/MI_21.pdf" target="_blank" >http://portal.mins.sk/userdata/Image/MI_21.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě - získání námětů
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný článek se zabývá získáváním informací při využití angažovanosti spotřebitelů v obchodních podnicích, zde konkrétně se jedná o maloobchod. Samotné získávání informací je možné kategorizovat dle účelu, který obchodník sleduje. Může se jednat ozískání námětů, jak vylepšit obchodní procesy v prodejně anebo jde o sběr dat o spotřebitelích a jejich spotřebním chování (to se například zjišťuje v rámci věrnostních programů). Tento článek pojednává o získávání námětů za účelem zlepšování obchodníchprocesů. Spotřebitelé jsou buď přímo povzbuzováni, aby podniku sdělovali své náměty, nebo tak činí i bez markantního podněcování ze strany podniku. Podnik tak získává cennou zpětnou vazbu od svých spotřebitelů a dále se rozhoduje, jak na ně zareaguje a zda na jejich základě nějakým způsobem upraví své služby nebo jiné aktivity. Nedílnou součástí úvah o reakcích podniku na získané podněty je ekonomická stránka věci - podnik se musí zabývat ekonomickými dopady, které vyplývají z implementa
Název v anglickém jazyce
Consumer engagement in retailing - obtaining of suggestions
Popis výsledku anglicky
This paper deals with obtaining of suggestions, using the concept of consumer engagement, in order to improve processes in retail commercial companies. The obtaining of suggestions can be considered as marketing research. Consumers are either engaged directly to tell their suggestions, or they share their suggestions without any notable initiative of companies. If consumers are encouraged to tell their suggestions directly to the company, then it is typically done by sales interviews, so-called suggestion boxes, consumer focus groups or satisfaction surveys. On the other hand, if consumers share their suggestions without the notable initiative of the company, then it is necessary to find out these pieces of information in a roundabout way. Companies seek consumer's suggestions that are spread orally or captured in written form on the Internet or anywhere else. As a result, companies get valuable feedback from their consumers and then they decide which suggestions are advantageous to ca
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
IX
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
16-25
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—