Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě - získání námětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43887305" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43887305 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://portal.mins.sk/userdata/Image/MI_21.pdf" target="_blank" >http://portal.mins.sk/userdata/Image/MI_21.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě - získání námětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný článek se zabývá získáváním informací při využití angažovanosti spotřebitelů v obchodních podnicích, zde konkrétně se jedná o maloobchod. Samotné získávání informací je možné kategorizovat dle účelu, který obchodník sleduje. Může se jednat ozískání námětů, jak vylepšit obchodní procesy v prodejně anebo jde o sběr dat o spotřebitelích a jejich spotřebním chování (to se například zjišťuje v rámci věrnostních programů). Tento článek pojednává o získávání námětů za účelem zlepšování obchodníchprocesů. Spotřebitelé jsou buď přímo povzbuzováni, aby podniku sdělovali své náměty, nebo tak činí i bez markantního podněcování ze strany podniku. Podnik tak získává cennou zpětnou vazbu od svých spotřebitelů a dále se rozhoduje, jak na ně zareaguje a zda na jejich základě nějakým způsobem upraví své služby nebo jiné aktivity. Nedílnou součástí úvah o reakcích podniku na získané podněty je ekonomická stránka věci - podnik se musí zabývat ekonomickými dopady, které vyplývají z implementa

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer engagement in retailing - obtaining of suggestions

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with obtaining of suggestions, using the concept of consumer engagement, in order to improve processes in retail commercial companies. The obtaining of suggestions can be considered as marketing research. Consumers are either engaged directly to tell their suggestions, or they share their suggestions without any notable initiative of companies. If consumers are encouraged to tell their suggestions directly to the company, then it is typically done by sales interviews, so-called suggestion boxes, consumer focus groups or satisfaction surveys. On the other hand, if consumers share their suggestions without the notable initiative of the company, then it is necessary to find out these pieces of information in a roundabout way. Companies seek consumer's suggestions that are spread orally or captured in written form on the Internet or anywhere else. As a result, companies get valuable feedback from their consumers and then they decide which suggestions are advantageous to ca

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    16-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus