Rozdíly ve vnímání retroobalů a současných obalů tradičních výrobků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43895823" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43895823 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/29142890:_____/17:N0000025
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozdíly ve vnímání retroobalů a současných obalů tradičních výrobků
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na vnímání vizuální podoby obalů výrobků, které jsou v současné době uváděny na trh v retroobalech. Konkrétně bude pozornost zaměřena na barevnost, grafiku a atraktivitu obalů. Zejména se zabývá tím, zda jsou atraktivnější pro pamětníky tradičních výrobků v původním obalu nebo je ocení také současná generace, která je ovlivněna retro trendy. Navíc je posuzována jejich barevnost a grafické zpracování.
Název v anglickém jazyce
Differences of perception of modern and retro-designed packaging of the traditional products
Popis výsledku anglicky
Retro marketing and, especially, retro packaging, is one of the phenomena, which have an increasing trend. Retail chains in the Czech Republic have launched traditional products in retro packaging and expect higher incomes, mainly due to aspect of nostalgia. The paper presents results of research, which assesses and compares the perception of retro and modern packages from the colourfulness, graphics and attractivity point of view.. Consumers consider new packaging more colourful than retro packaging. The graphics of packaging is perceived similarly and the modern packaging is for 43,97 % of respondents more attractive than retro-designed one.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
2017
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
2-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—