DESTINACE VYSOČINA A JEJÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NA INTERNETU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43895953" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43895953 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23510/17:43949822
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DESTINACE VYSOČINA A JEJÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NA INTERNETU
Popis výsledku v původním jazyce
Dnešní návštěvník je zahlcen informacemi, které ho ovlivňují, proto je třeba zaměřit marketingovou komunikaci na konkrétního návštěvníka a zaujmout jeho pozornost. Příspěvek se zabývá hodnocením marketingové komunikace na internetu destinace Vysočina, respektive organizace Vysočina Tourism jejíž činností je, mimo jiné, komunikace. Příspěvek analyzuje internetové stránky destinace Vysočina pomocí kvalitativní metody pozorování s využitím oční kamery a obsahové analýzy, která byla provedena v prosinci 2016. Cílem příspěvku je zjistit uživatelskou přívětivost webových stránek destinace a jejich funkčnost. Stánky jsou zaměřeny více informativně než pro-obchodně, což vychází z charakteru činnosti organizace a zdrojů financování. Z výsledků je zřejmé, že analyzované webové stránky obsahují celou řadu nedostatků. Především se jedná o jejich funkčnost a nedostupný obsah. Při poskytování informací je třeba využít nejjednodušších cest, aby nedocházelo k odrazení zákazníka složitým hledáním.
Název v anglickém jazyce
VYSOČINA DESTINATION AND IT´S PROMOTION ON THE INTERNET
Popis výsledku anglicky
Today´s traveler is affected by many information which influence them. This is the reason to focus on promotion with particular visitor and to capture his/her attention. Paper deals with evaluation of promotion of Vysočina destination on the Internet, or organization Vysočina Tourism which deals with promotion of destination among the others. Paper analyzes websites of destination of Vysočina with help of qualitative method of survey with eyetracker and content analysis. Analysis was conducted in December 2016. The goal of paper is to find user friendly concept and functionality. Website is focused more informative rather than commercially. It is based on character of organizational activity and funding. Results indicate many imperfections. Firstly it is functionality and unavailable content. There is necessarily to use the simplest way to provide information to avoid putting off user by complicated research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu: Cestovní ruch jako křižovatka poznatků
ISBN
978-80-88064-30-5
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
135-143
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
22. 2. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—