Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DESTINACE VYSOČINA A JEJÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NA INTERNETU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43895953" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43895953 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23510/17:43949822

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DESTINACE VYSOČINA A JEJÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NA INTERNETU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dnešní návštěvník je zahlcen informacemi, které ho ovlivňují, proto je třeba zaměřit marketingovou komunikaci na konkrétního návštěvníka a zaujmout jeho pozornost. Příspěvek se zabývá hodnocením marketingové komunikace na internetu destinace Vysočina, respektive organizace Vysočina Tourism jejíž činností je, mimo jiné, komunikace. Příspěvek analyzuje internetové stránky destinace Vysočina pomocí kvalitativní metody pozorování s využitím oční kamery a obsahové analýzy, která byla provedena v prosinci 2016. Cílem příspěvku je zjistit uživatelskou přívětivost webových stránek destinace a jejich funkčnost. Stánky jsou zaměřeny více informativně než pro-obchodně, což vychází z charakteru činnosti organizace a zdrojů financování. Z výsledků je zřejmé, že analyzované webové stránky obsahují celou řadu nedostatků. Především se jedná o jejich funkčnost a nedostupný obsah. Při poskytování informací je třeba využít nejjednodušších cest, aby nedocházelo k odrazení zákazníka složitým hledáním.

  • Název v anglickém jazyce

    VYSOČINA DESTINATION AND IT´S PROMOTION ON THE INTERNET

  • Popis výsledku anglicky

    Today´s traveler is affected by many information which influence them. This is the reason to focus on promotion with particular visitor and to capture his/her attention. Paper deals with evaluation of promotion of Vysočina destination on the Internet, or organization Vysočina Tourism which deals with promotion of destination among the others. Paper analyzes websites of destination of Vysočina with help of qualitative method of survey with eyetracker and content analysis. Analysis was conducted in December 2016. The goal of paper is to find user friendly concept and functionality. Website is focused more informative rather than commercially. It is based on character of organizational activity and funding. Results indicate many imperfections. Firstly it is functionality and unavailable content. There is necessarily to use the simplest way to provide information to avoid putting off user by complicated research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu: Cestovní ruch jako křižovatka poznatků

  • ISBN

    978-80-88064-30-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    135-143

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    22. 2. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku