Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F23%3A00060066" target="_blank" >RIV/61384399:31120/23:00060066 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://drive.google.com/file/d/1kkLt5xh-jUzx0JIa3_7GjdkfnSORC_r_/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1kkLt5xh-jUzx0JIa3_7GjdkfnSORC_r_/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.62_71" target="_blank" >10.24132/jbt.2023.13.2.62_71</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: destination management organization (DMO); destination management; destination website; website evaluation; content analysis
Název v anglickém jazyce
Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: destination management organization (DMO); destination management; destination website; website evaluation; content analysis
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy v podnikání
ISSN
2788-0079
e-ISSN
2788-0079
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
62-71
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—