Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
https://drive.google.com/file/d/1kkLt5xh-jUzx0JIa3_7GjdkfnSORC_r_/view
DOI - Digital Object Identifier
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: destination management organization (DMO); destination management; destination website; website evaluation; content analysis
Název v anglickém jazyce
Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: destination management organization (DMO); destination management; destination website; website evaluation; content analysis
Klasifikace
Druh
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy v podnikání
ISSN
2788-0079
e-ISSN
2788-0079
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
62-71
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
OECD FORD
Applied Economics, Econometrics
Rok uplatnění
2023