Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F23%3A00060066" target="_blank" >RIV/61384399:31120/23:00060066 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1kkLt5xh-jUzx0JIa3_7GjdkfnSORC_r_/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1kkLt5xh-jUzx0JIa3_7GjdkfnSORC_r_/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.62_71" target="_blank" >10.24132/jbt.2023.13.2.62_71</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: destination management organization (DMO); destination management; destination website; website evaluation; content analysis

  • Název v anglickém jazyce

    Effectiveness of DMO Websites as an Essential Marketing Tool

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: destination management organization (DMO); destination management; destination website; website evaluation; content analysis

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    2788-0079

  • e-ISSN

    2788-0079

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    62-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus