How to raise interest of generation Y, Z for entrepreneurship
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F18%3A43898893" target="_blank" >RIV/60076658:12510/18:43898893 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How to raise interest of generation Y, Z for entrepreneurship
Popis výsledku v původním jazyce
Considering that every 5th person in Central and Eastern Europe belongs to this group, it is almost 20% probable that you and Y will meet on the Y generation. This is a good reason for better knowledge, especially when you are one of them. The main factor determining the nature of our behavior is personal values. Recently, in Assessment Systems, we conducted a study on whether Generation Y really differs so much from previous generations? We used highquality methodological tools to evaluate the main motivators and personality characteristics specific to the group.
Název v anglickém jazyce
How to raise interest of generation Y, Z for entrepreneurship
Popis výsledku anglicky
Considering that every 5th person in Central and Eastern Europe belongs to this group, it is almost 20% probable that you and Y will meet on the Y generation. This is a good reason for better knowledge, especially when you are one of them. The main factor determining the nature of our behavior is personal values. Recently, in Assessment Systems, we conducted a study on whether Generation Y really differs so much from previous generations? We used highquality methodological tools to evaluate the main motivators and personality characteristics specific to the group.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 12th International Scientific Conference INPROFORUM. Innovations, Enterprises, Regions and Management
ISBN
978-80-7394-726-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
84-88
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
1. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—