Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How to raise interest of generation Y, Z for entrepreneurship

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F18%3A43898893" target="_blank" >RIV/60076658:12510/18:43898893 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How to raise interest of generation Y, Z for entrepreneurship

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Considering that every 5th person in Central and Eastern Europe belongs to this group, it is almost 20% probable that you and Y will meet on the Y generation. This is a good reason for better knowledge, especially when you are one of them. The main factor determining the nature of our behavior is personal values. Recently, in Assessment Systems, we conducted a study on whether Generation Y really differs so much from previous generations? We used highquality methodological tools to evaluate the main motivators and personality characteristics specific to the group.

  • Název v anglickém jazyce

    How to raise interest of generation Y, Z for entrepreneurship

  • Popis výsledku anglicky

    Considering that every 5th person in Central and Eastern Europe belongs to this group, it is almost 20% probable that you and Y will meet on the Y generation. This is a good reason for better knowledge, especially when you are one of them. The main factor determining the nature of our behavior is personal values. Recently, in Assessment Systems, we conducted a study on whether Generation Y really differs so much from previous generations? We used highquality methodological tools to evaluate the main motivators and personality characteristics specific to the group.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 12th International Scientific Conference INPROFORUM. Innovations, Enterprises, Regions and Management

  • ISBN

    978-80-7394-726-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    84-88

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku