Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úlohy z pravděpodobnosti v učebnicích matematiky v primárním stupni vzdělávání v Německu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43901427" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43901427 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úlohy z pravděpodobnosti v učebnicích matematiky v primárním stupni vzdělávání v Německu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá rozvojem matematické gramotnosti žáků na 1. stupni ZŠ v oblasti pravděpodobnosti. Nejdříve stručně připomínáme zařazení učiva pravděpodobnosti v legislativních kurikulárních dokumentech pro 1. stupeň ZŠ v Německu. V další kapitole je představena koncepce výuky pravděpodobnosti na 1. stupni ZŠ v Německu podle autorů Sill a Kurzmann z Německa. V hlavní části příspěvek ukazuje zpracování učiva pravděpodobnosti v německých učebnicích matematiky Louskáček pro 2. až 4. ročník ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Probability problems in mathematics textbooks in primary education in Germany

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the development of mathematical literacy of primary school pupils in the field of probability. First, we briefly recall the inclusion of the probability curriculum in legislative curricular documents for the 1st grade of elementary school in Germany. The next chapter presents the concept of teaching probability at the 1st stage of primary school in Germany according to the authors Sill and Kurzmann from Germany. In the main part, the paper shows the processing of the probability curriculum in German textbooks of mathematics Louskáček for the 2nd to 4th year of elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2020

  • ISBN

    978-80-86843-67-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    45-60

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    12. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku