Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace českých minipivovarů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902300" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902300 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace českých minipivovarů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí kvalitní piva z těch nejlepších surovin a mimo jiné nabízejí širokou škálu pivních druhů. Protože je na trhu již více než 450 minipivovarů, je potřeba soustředit se na marketing, protože každý podnik potřebuje získat své zákazníky. Každý minipivovar nějakým způsobem se svými zákazníky komunikuje. Cílem této práce je zanalyzovat způsoby komunikace jednotlivých minipivovarů a navrhnout možné komunikační strategie, které jsou pro tento typ podniků vhodné. Průzkum probíhal v lednu 2019 a prostřednictvím dotazníku bylo osloveno 350 minipivovarů. Zpět se vrátilo 99 vyplněných dotazníků. Na základě odpovědí byly provedeny statistické výpočty, které ukázaly, že cílené reklamní kampaně provádí více než polovina respondentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication of microbreweries in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This thesis deals with the research of marketing communication of microbreweries in the Czech Republic. Beer is a very popular drink in the Czech Republic. The trend setting up new microbreweries in recent years has been increasing, which offer quality beers from the best raw materials and among other things, offer a wide range of beer types. With more than 450 microbreweries on the market, you need to focus on marketing, because every business needs to collect its customers. Every microbrewery communicates with its customers in some other ways. The aim of this thesis is to analyze the ways of communication of individual microbreweries and to suggest possible communication strategies that are suitable for this type of business. The survey was conducted in January 2019 and a questionnaire was used to address 350 microbreweries. 99 completed questionnaires were filled and returned. Based on the answers, statistical calculations were performed to show that more than half of the respondents conducted targeted ad campaigns.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-802-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    68-73

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    7. 5. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku