Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The microbrewery as an interesting opportunity for small and medium-sized businesses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F16%3A00091252" target="_blank" >RIV/00216224:14560/16:00091252 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2016B25" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2016B25</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2016B25" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2016B25</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The microbrewery as an interesting opportunity for small and medium-sized businesses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The globalization of the beer industry has reached such a level that today, more than ever before, customers are looking for a variety in flavours from smaller breweries, which in turn need to offer a high-quality product in terms of the limited regional market in which they operate. At the moment, there is a beer revolution in the Czech Republic, with dozens and dozens of new microbreweries opening each year. This article will prove useful by providing an analysis of the business opportunities and the market in this area. Due to the characteristics of the product which microbreweries offer, it is incumbent upon them to build an appropriate company image. Based on a case study of one Czech brewery, which is part of this paper, it will be shown that the positive image of a company is an important precondition for gaining the loyalty of customers who will give less attention to the other competitors, which in turn will lead to the long-term prosperity of the company in question.

  • Název v anglickém jazyce

    The microbrewery as an interesting opportunity for small and medium-sized businesses

  • Popis výsledku anglicky

    The globalization of the beer industry has reached such a level that today, more than ever before, customers are looking for a variety in flavours from smaller breweries, which in turn need to offer a high-quality product in terms of the limited regional market in which they operate. At the moment, there is a beer revolution in the Czech Republic, with dozens and dozens of new microbreweries opening each year. This article will prove useful by providing an analysis of the business opportunities and the market in this area. Due to the characteristics of the product which microbreweries offer, it is incumbent upon them to build an appropriate company image. Based on a case study of one Czech brewery, which is part of this paper, it will be shown that the positive image of a company is an important precondition for gaining the loyalty of customers who will give less attention to the other competitors, which in turn will lead to the long-term prosperity of the company in question.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM 2016

  • ISBN

    9786197105766

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    841-848

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Sofia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku