Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personnel marketing in the context of the digitization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F22%3A43905565" target="_blank" >RIV/60076658:12510/22:43905565 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/79" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/79</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Personnel marketing in the context of the digitization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The current turbulent economic situation contributes changes in the use of digital communication channels inthe field of personnel marketing through shock economic and social changes. This paper is a detailed elaboration of thepartial goal and methodology of the dissertation dealing with the identification of changes in personnel marketing takingplace due to digitization. The paper focuses on the use of the potential of online communication channels by selectedcompanies, especially social networks.

  • Název v anglickém jazyce

    Personnel marketing in the context of the digitization

  • Popis výsledku anglicky

    The current turbulent economic situation contributes changes in the use of digital communication channels inthe field of personnel marketing through shock economic and social changes. This paper is a detailed elaboration of thepartial goal and methodology of the dissertation dealing with the identification of changes in personnel marketing takingplace due to digitization. The paper focuses on the use of the potential of online communication channels by selectedcompanies, especially social networks.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studentská vědecká a odborná činnost 2022. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-927-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    252-258

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    21. 4. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku