Use of Social Networks in Personnel Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F16%3A00003581" target="_blank" >RIV/46747885:24310/16:00003581 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://drive.google.com/file/d/0B8csOSUHobyNTndnRXc2S3QyeTQ/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/0B8csOSUHobyNTndnRXc2S3QyeTQ/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Use of Social Networks in Personnel Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with two current topics, which are social networks and personnel marketing. The review of literature in the paper is focused on the synergy that results from this connection. Personnel marketing as a new field defines an employee as a customer. To achieve higher satisfaction of this customer specific communication channels are used and social networks are one of them. This paper presents a two-level primary research. We have chosen the topic of the paper to fill in the information gap in the application of personnel marketing.
Název v anglickém jazyce
Use of Social Networks in Personnel Marketing
Popis výsledku anglicky
The paper deals with two current topics, which are social networks and personnel marketing. The review of literature in the paper is focused on the synergy that results from this connection. Personnel marketing as a new field defines an employee as a customer. To achieve higher satisfaction of this customer specific communication channels are used and social networks are one of them. This paper presents a two-level primary research. We have chosen the topic of the paper to fill in the information gap in the application of personnel marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Scientific Conference of Business Economics, Marketing and Management (ISCOBEMM 2016)
ISBN
978-80-210-8348-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
73-82
Název nakladatele
Masaryk University
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—