Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use of Social Networks in Personnel Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F16%3A00003581" target="_blank" >RIV/46747885:24310/16:00003581 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/0B8csOSUHobyNTndnRXc2S3QyeTQ/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/0B8csOSUHobyNTndnRXc2S3QyeTQ/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Use of Social Networks in Personnel Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with two current topics, which are social networks and personnel marketing. The review of literature in the paper is focused on the synergy that results from this connection. Personnel marketing as a new field defines an employee as a customer. To achieve higher satisfaction of this customer specific communication channels are used and social networks are one of them. This paper presents a two-level primary research. We have chosen the topic of the paper to fill in the information gap in the application of personnel marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of Social Networks in Personnel Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with two current topics, which are social networks and personnel marketing. The review of literature in the paper is focused on the synergy that results from this connection. Personnel marketing as a new field defines an employee as a customer. To achieve higher satisfaction of this customer specific communication channels are used and social networks are one of them. This paper presents a two-level primary research. We have chosen the topic of the paper to fill in the information gap in the application of personnel marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Scientific Conference of Business Economics, Marketing and Management (ISCOBEMM 2016)

  • ISBN

    978-80-210-8348-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    73-82

  • Název nakladatele

    Masaryk University

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku