Využití dat v marketingovém řízení destinace- případová studie destinace Horní Rakousko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F22%3A43906172" target="_blank" >RIV/60076658:12510/22:43906172 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2022" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2022</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití dat v marketingovém řízení destinace- případová studie destinace Horní Rakousko
Popis výsledku v původním jazyce
Data a informace jsou základem pro řízení organizací, informace potřebujeme k měření výsledků i k porovnání plánů se skutečností. Na základě dat můžeme predikovat vývoj a rozpoznávat trendy, reagovat na změny a řešit krizové situace. V destinacích cestovního ruchu jsou informace a data nejen základem pro řízení destinace, jsou spolu s vizí podkladem pro směřování destinace jako celku, kde své zájmy prosazují a obhajují různorodé subjekty. Na příkladu destinace cestovního ruchu Horní Rakousko je provedena rešerše a přehled využívaných dat pro marketingové řízení destinace. Jsou definovány druhy využívaných dat, je popsáno, jak jsou data získávána, zpracovávána, interpretována a využívána. Rešerše slouží jako základ pro další výzkumnou činnost.
Název v anglickém jazyce
Data Using in Destination Marketing – Case Study of Upper Austria
Popis výsledku anglicky
Data are the basis for management of organizations to set goals and compare plans to achievements. The prediction of further development, identification of trend and successful management of changes and crises are based on data. In the tourist destinations are various stakeholder with different interests and strategies: entrepreneurs, businesses, local governments and residents. Data in conjunction with a vision are fundamental tools for management of tourist destinations as a location and living space for all entities. Upper Austria as the example tourist destination had been researched and the summary of data used in management of this destination had been made. There is a specification of data and description of its getting, processing, interpreting and using. The study will be used as the basis of further research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu „KRIZOVÁ ŘEŠENÍ PRO CESTOVNÍ RUCH“-recenzovaný sborník z mezinárodní konference
ISBN
978-80-88064-57-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
375-386
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
2. 3. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—