Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití dat v marketingovém řízení destinace- případová studie destinace Horní Rakousko

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F22%3A43906172" target="_blank" >RIV/60076658:12510/22:43906172 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2022" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2022</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití dat v marketingovém řízení destinace- případová studie destinace Horní Rakousko

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Data a informace jsou základem pro řízení organizací, informace potřebujeme k měření výsledků i k porovnání plánů se skutečností. Na základě dat můžeme predikovat vývoj a rozpoznávat trendy, reagovat na změny a řešit krizové situace. V destinacích cestovního ruchu jsou informace a data nejen základem pro řízení destinace, jsou spolu s vizí podkladem pro směřování destinace jako celku, kde své zájmy prosazují a obhajují různorodé subjekty. Na příkladu destinace cestovního ruchu Horní Rakousko je provedena rešerše a přehled využívaných dat pro marketingové řízení destinace. Jsou definovány druhy využívaných dat, je popsáno, jak jsou data získávána, zpracovávána, interpretována a využívána. Rešerše slouží jako základ pro další výzkumnou činnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Data Using in Destination Marketing – Case Study of Upper Austria

  • Popis výsledku anglicky

    Data are the basis for management of organizations to set goals and compare plans to achievements. The prediction of further development, identification of trend and successful management of changes and crises are based on data. In the tourist destinations are various stakeholder with different interests and strategies: entrepreneurs, businesses, local governments and residents. Data in conjunction with a vision are fundamental tools for management of tourist destinations as a location and living space for all entities. Upper Austria as the example tourist destination had been researched and the summary of data used in management of this destination had been made. There is a specification of data and description of its getting, processing, interpreting and using. The study will be used as the basis of further research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu „KRIZOVÁ ŘEŠENÍ PRO CESTOVNÍ RUCH“-recenzovaný sborník z mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-88064-57-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    375-386

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    2. 3. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku