Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consumers’ perception of environmental claims in purchasing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F23%3A43906962" target="_blank" >RIV/60076658:12510/23:43906962 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/88" target="_blank" >https://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/88</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.32725/978-80-7694-053-6.16" target="_blank" >10.32725/978-80-7694-053-6.16</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consumers’ perception of environmental claims in purchasing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Many producers keep to showcase their commitment to sustainability and environmental responsibility. One of the ways is to place environmental claims or labels on product packaging. Based on a pilot survey, the article presents some findings about consumers’ perceptions and attitudes concerning those claims or labellings, especially their care of environmental claims and labellings and their willingness to pay a premium price for environmentally friendly products.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumers’ perception of environmental claims in purchasing

  • Popis výsledku anglicky

    Many producers keep to showcase their commitment to sustainability and environmental responsibility. One of the ways is to place environmental claims or labels on product packaging. Based on a pilot survey, the article presents some findings about consumers’ perceptions and attitudes concerning those claims or labellings, especially their care of environmental claims and labellings and their willingness to pay a premium price for environmentally friendly products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 17th International Scientific Conference:Challenges and Opportunities in the Digital World.

  • ISBN

    978-80-7694-053-6

  • ISSN

    2336-6788

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    108-111

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    2. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku