Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effect of social media messages on cryptocurrency market efficiency: An event study approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F23%3A43907032" target="_blank" >RIV/60076658:12510/23:43907032 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/88" target="_blank" >https://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/88</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.32725/978-80-7694-053-6.62" target="_blank" >10.32725/978-80-7694-053-6.62</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effect of social media messages on cryptocurrency market efficiency: An event study approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper contributes to empirical evidence of semi-strong market efficiency focused on cryptocurrency market, specifically examines the persistence of random walk in the Bitcoin and Dogecoin exchange rates. Using an event study approach and abnormal returns methodology authors verify the reaction of selected cryptocurrency exchange rates to the statements releases through social media platform during the time-period from 2020 to 2022. The results show that celebrity statements on social media can influence investor behaviour, which is especially reflected in the increased volatility of cryptocurrency rates.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of social media messages on cryptocurrency market efficiency: An event study approach

  • Popis výsledku anglicky

    This paper contributes to empirical evidence of semi-strong market efficiency focused on cryptocurrency market, specifically examines the persistence of random walk in the Bitcoin and Dogecoin exchange rates. Using an event study approach and abnormal returns methodology authors verify the reaction of selected cryptocurrency exchange rates to the statements releases through social media platform during the time-period from 2020 to 2022. The results show that celebrity statements on social media can influence investor behaviour, which is especially reflected in the increased volatility of cryptocurrency rates.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50206 - Finance

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 17th International Scientific Conference:Challenges and Opportunities in the Digital World.

  • ISBN

    978-80-7694-053-6

  • ISSN

    2336-6788

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    403-409

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    2. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku