Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak vizualizovat mnohočleny na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004050" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004050 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak vizualizovat mnohočleny na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek vznikl jako potřeba reakce na některé problémy vznikající při zavádění mnohočlenů ve škole. Na základě demonstrace chybných žákovských řešení a analýzy jejich chyb je předložena metoda vizualizace úpravy mnohočlenů jako geometrické interpretace. Tento způsob výkladu vychází ze souvislosti s historií řecké a arabské matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Vizualization of polynomials at school (children aged 11-15)

  • Popis výsledku anglicky

    The article is a reaction on problems, which occur by the introduction of polynomials at a school. On the base of a demonstration of wrong pupil´s solutions and their analysis the method of visualization of polynomials as a geometric interpretation is given. This way of the introduction has its roots in the history of a Greek and Arabic mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    XX Mezinárodní koloktivum o řízení osvojovacího procesu

  • ISSN

    80-7231-090-9

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    43-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus