Jak vizualizovat mnohočleny na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004050" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004050 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak vizualizovat mnohočleny na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek vznikl jako potřeba reakce na některé problémy vznikající při zavádění mnohočlenů ve škole. Na základě demonstrace chybných žákovských řešení a analýzy jejich chyb je předložena metoda vizualizace úpravy mnohočlenů jako geometrické interpretace. Tento způsob výkladu vychází ze souvislosti s historií řecké a arabské matematiky.
Název v anglickém jazyce
Vizualization of polynomials at school (children aged 11-15)
Popis výsledku anglicky
The article is a reaction on problems, which occur by the introduction of polynomials at a school. On the base of a demonstration of wrong pupil´s solutions and their analysis the method of visualization of polynomials as a geometric interpretation is given. This way of the introduction has its roots in the history of a Greek and Arabic mathematics.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
XX Mezinárodní koloktivum o řízení osvojovacího procesu
ISSN
80-7231-090-9
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
43-48
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—