Studijní opory a měření výsledků výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F07%3A%230000895" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/07:#0000895 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studijní opory a měření výsledků výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Teorie pedagogické diagnostiky a didaktických testů nás učí základním principům tvorby testů. Současně nás motivuje k tvorbě tohoto nezbytného zpětnovazebního prvku v pedagogické praxi. Konstrukci testů nelze nechávat náhodě nebo bezbřehému tvůrčímu nadšení. V článku jsou uvedeny naše dlouhodobé zkušenosti s danou problematikou.
Název v anglickém jazyce
Study Materials and Measurement of Teaching Results.
Popis výsledku anglicky
The theory of pedagogic diagnostics and diagnostic tests teaching us basic principles of test creation. In the same time it motivate us to creation necessary feedback tool in teaching practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
5.konference MTF VŠT s mezinárodní účastí.
ISBN
978-80-7231-274-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
264
Strana od-do
—
Název nakladatele
UO, FVT
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—