Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moving From Analogue to High Definition e-Tools to Support Empowering Social Learning Approaches

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F09%3A%230001453" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/09:#0001453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Moving From Analogue to High Definition e-Tools to Support Empowering Social Learning Approaches

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Traditional educational and training settings have dictated that the act of learning be a self-motivated and an expert-led activity based on information transfer and data manipulation. It has been assumed that learners more or less acquire knowledge or develop sets of skills as a result of these activities. In this model, learning ends when the training activities cease - and requires repeat training over time. Computer technology, as it has been generally integrated into educational settings, has beingused as a tool to support such a model and in some cases to replace the teacher in these contexts ? although not without serious implications for learners and their learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Moving From Analogue to High Definition e-Tools to Support Empowering Social Learning Approaches

  • Popis výsledku anglicky

    Traditional educational and training settings have dictated that the act of learning be a self-motivated and an expert-led activity based on information transfer and data manipulation. It has been assumed that learners more or less acquire knowledge or develop sets of skills as a result of these activities. In this model, learning ends when the training activities cease - and requires repeat training over time. Computer technology, as it has been generally integrated into educational settings, has beingused as a tool to support such a model and in some cases to replace the teacher in these contexts ? although not without serious implications for learners and their learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 4 th International Conference on e-Learning

  • ISBN

    978-1-906638-37-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Toronto

  • Místo vydání

    Toronto, University of Toronto

  • Místo konání akce

    Toronto

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000274016700010