Moving From Analogue to High Definition e-Tools to Support Empowering Social Learning Approaches
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F09%3A%230001453" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/09:#0001453 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Moving From Analogue to High Definition e-Tools to Support Empowering Social Learning Approaches
Popis výsledku v původním jazyce
Traditional educational and training settings have dictated that the act of learning be a self-motivated and an expert-led activity based on information transfer and data manipulation. It has been assumed that learners more or less acquire knowledge or develop sets of skills as a result of these activities. In this model, learning ends when the training activities cease - and requires repeat training over time. Computer technology, as it has been generally integrated into educational settings, has beingused as a tool to support such a model and in some cases to replace the teacher in these contexts ? although not without serious implications for learners and their learning.
Název v anglickém jazyce
Moving From Analogue to High Definition e-Tools to Support Empowering Social Learning Approaches
Popis výsledku anglicky
Traditional educational and training settings have dictated that the act of learning be a self-motivated and an expert-led activity based on information transfer and data manipulation. It has been assumed that learners more or less acquire knowledge or develop sets of skills as a result of these activities. In this model, learning ends when the training activities cease - and requires repeat training over time. Computer technology, as it has been generally integrated into educational settings, has beingused as a tool to support such a model and in some cases to replace the teacher in these contexts ? although not without serious implications for learners and their learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 4 th International Conference on e-Learning
ISBN
978-1-906638-37-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
University of Toronto
Místo vydání
Toronto, University of Toronto
Místo konání akce
Toronto
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000274016700010