Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computer Assisted Language Learning Implementation in the MIlitary Environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F11%3A00445097" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/11:00445097 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computer Assisted Language Learning Implementation in the MIlitary Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Language teachers have been enthusiastic users of information and communication technologies (ICT) for a long time. When the Internet first became an integral part of the language teaching/learning process, along with it came the possibility to create and develop new approaches to languages. ICT and the Internet offer enormous potential in language acquisition and have brought a qualitative change to a classroom, such as the access to authentic materials, the possibility for real-life discussions, and the genuine internationalization of the educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Assisted Language Learning Implementation in the MIlitary Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Language teachers have been enthusiastic users of information and communication technologies (ICT) for a long time. When the Internet first became an integral part of the language teaching/learning process, along with it came the possibility to create and develop new approaches to languages. ICT and the Internet offer enormous potential in language acquisition and have brought a qualitative change to a classroom, such as the access to authentic materials, the possibility for real-life discussions, and the genuine internationalization of the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    14th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL)

  • ISBN

    978-1-4577-1747-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    506-509

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piestany, Slovakia

  • Místo konání akce

    Piešťany, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000303452100096