Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individuální rizika mimořádných události v železniční dopravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F16%3A00533162" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/16:00533162 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Individuální rizika mimořádných události v železniční dopravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá individuálními riziky plynoucí z mimořádných událostí vznikajících v železniční dopravě. Z mimořádných událostí hrozících v železniční dopravě bylo na základě příčiny vzniku vybráno celkem šest zkoumaných skupin, které mohou mít nejzávažnější následky. Data týkající se množství mimořádných událostí a počtu používaných vlakových souprav byla zjištěna z let 2007-2014. Na zjištěná individuální rizika byly aplikována metoda lineární regrese a pomocí metody nejmenších čtverců byl určen jejich vývojový trend. Byly zjištěny celkem tři skupiny mimořádných událostí, jejichž individuální riziko přesahuje v současnosti hranici akceptovatelnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Individual risks of extraordinary event in rail transport

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with individual risks arising from extraordinary events occurring in railway transport. From the extraordinary events threatening the railway transport was based on the causes of the selected six groups studied, which can have serious consequences. Data on the amount of extraordinary events and the number of employed trainsets was detected in the years 2007-2014. The identified individual risk method was applied linear regression using the least squares method was determined by the end. They were detected three groups extraordinary events, whose individual risk currently exceed the limit of acceptability.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Doprava, zdraví a životní prostředí - sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-88074-42-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    79-86

  • Název nakladatele

    Centrum dopravního výzkumu, v. v. i.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku