Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující kvalitu jazykového vzdělávání na českých vysokých školách.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F08%3A%230001866" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/08:#0001866 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory ovlivňující kvalitu jazykového vzdělávání na českých vysokých školách.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá klíčovými faktory ovlivňujícími kvalitu jazykového vzdělávání na českých vysokých školách nefilologického typu. Věnuje pozornost úrovni znalosti cizího jazyka studentů na školách tohoto typu, zaměřuje se na analýzu potřeb v cizojazyčné výuce a také na problematiku studia odborného jazyka. Vzhledem k tomu, že jednu z důležitých rolí v zajišťování odpovídající kvality jazykového vzdělávání hraje management fakult/univerzit, v článku je rovněž prezentován tzv. organický model strukturyškoly, který je možné považovat za vhodný a efektivní právě pro oblast cizojazyčné výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors Influencing the Quality of Tertiary Language Educationin the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents some of the key factors influencing the quality of language education in Czech non-philological institutions of tertiary education. It deals with the students? language competence level during their university/faculty studies. It focuses on the importance of target situation analysis as well as to what extent and in which phase professional English should be taught in tertiary education. As one of the crucial roles in ensuring a high quality of language education is played by the institution management, the contribution also presents the organic model of organizational design, which might be considered as suitable and effective in regard to the efforts to improve the quality of tertiary language education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy současné pedagogiky

  • ISBN

    978-80-7290-363-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku