Faktory ovlivňující kvalitu jazykového vzdělávání na českých vysokých školách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F08%3A%230001866" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/08:#0001866 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory ovlivňující kvalitu jazykového vzdělávání na českých vysokých školách.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá klíčovými faktory ovlivňujícími kvalitu jazykového vzdělávání na českých vysokých školách nefilologického typu. Věnuje pozornost úrovni znalosti cizího jazyka studentů na školách tohoto typu, zaměřuje se na analýzu potřeb v cizojazyčné výuce a také na problematiku studia odborného jazyka. Vzhledem k tomu, že jednu z důležitých rolí v zajišťování odpovídající kvality jazykového vzdělávání hraje management fakult/univerzit, v článku je rovněž prezentován tzv. organický model strukturyškoly, který je možné považovat za vhodný a efektivní právě pro oblast cizojazyčné výuky.
Název v anglickém jazyce
Factors Influencing the Quality of Tertiary Language Educationin the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper presents some of the key factors influencing the quality of language education in Czech non-philological institutions of tertiary education. It deals with the students? language competence level during their university/faculty studies. It focuses on the importance of target situation analysis as well as to what extent and in which phase professional English should be taught in tertiary education. As one of the crucial roles in ensuring a high quality of language education is played by the institution management, the contribution also presents the organic model of organizational design, which might be considered as suitable and effective in regard to the efforts to improve the quality of tertiary language education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy současné pedagogiky
ISBN
978-80-7290-363-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—