Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Improving Effectiveness of ICT Integration Process in Universty Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F10%3A00421872" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/10:00421872 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/10:63509557

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Improving Effectiveness of ICT Integration Process in Universty Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The first part of the paper describes the teaching of computer science to economists and managers at Tomas Bata University in Zlin, Faculty of Management and Economics. It states the objective, overview of subject areas and methodology of teaching as well as the use of information and communication technologies. The experience of teaching and assessing students? knowledge are summarized. The second part contains the results of the research on the Computer Science for Economists course, its importance for students, focusing mostly on enterprise computer science. The analysis of the research results makes possible to suggest options for further development of the course.

  • Název v anglickém jazyce

    Improving Effectiveness of ICT Integration Process in Universty Education

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the paper describes the teaching of computer science to economists and managers at Tomas Bata University in Zlin, Faculty of Management and Economics. It states the objective, overview of subject areas and methodology of teaching as well as the use of information and communication technologies. The experience of teaching and assessing students? knowledge are summarized. The second part contains the results of the research on the Computer Science for Economists course, its importance for students, focusing mostly on enterprise computer science. The analysis of the research results makes possible to suggest options for further development of the course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communicaion Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7368-775-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Ostrava

  • Místo vydání

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku