Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematika a programování ? prostor pro možnou spolupráci ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00437165" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00437165 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematika a programování ? prostor pro možnou spolupráci ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je popsat prostor pro možnou užitečnou spolupráci mezi matematikou a programováním v procesu přípravy mladých vojenských profesionálů v prostředí vojenské univerzity. Autor se domnívá, že matematika a programování umožňují získat velmi důležité základní kameny pro požadované myšlenkové procesy. Spolupráce mezi garanty těchto předmětů může přinést při vzdělávání vojenských profesionálů pozitivní synergický efekt. Některé uvedené závěry jsou platné nejen ve vojenském prostředí, ale rovněžvšeobecně při jakémkoliv technicky orientovaném vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics and Programming ? Scope for Possible Cooperation in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of the paper is to describe the scope for possible useful cooperation between mathematics and programming in the process of young military professionals? preparation at a military university environment. The author assumes that both maths and programming enable to acquire a very important basis of needed thinking processes. The cooperation among supervisors of these subjects can bring a positive synergistic effect in education of military professionals. Some provided conclusions are valid not only in the military environment but also in any technically oriented education in general.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process. Proceedings, Part 2

  • ISBN

    978-80-7231-812-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    437-441

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku