Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A contribution to economical and ecological assessment of electromobiles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00445296" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00445296 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A contribution to economical and ecological assessment of electromobiles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Six vehicles of the same class (3 with combustion engine, 3 electromobiles) were compared and the results are: total life cycle costs (LCC) of the electromobiles are distinctively lower. There is shown the relation between fuel usage and carbon dioxide production (CO2) in the second part of the paper. Vehicles with the combustion engine meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirement (requirement of the EU committee is 120g/km) with maximum fuel usage 5,1 l/100 km. Electromobiles meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirement with maximum fuel usage 4,5 l/100 km.

  • Název v anglickém jazyce

    A contribution to economical and ecological assessment of electromobiles

  • Popis výsledku anglicky

    Six vehicles of the same class (3 with combustion engine, 3 electromobiles) were compared and the results are: total life cycle costs (LCC) of the electromobiles are distinctively lower. There is shown the relation between fuel usage and carbon dioxide production (CO2) in the second part of the paper. Vehicles with the combustion engine meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirement (requirement of the EU committee is 120g/km) with maximum fuel usage 5,1 l/100 km. Electromobiles meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirement with maximum fuel usage 4,5 l/100 km.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ELECTROMOBILITY 2011

  • ISBN

    978-80-01-04818-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    44-51

  • Název nakladatele

    ČVUT v Praze

  • Místo vydání

    Česká republika, Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku